viernes, noviembre 02, 2007

As Crónicas de Gaidil


Por fin tenemos en la tienda uno de los proyectos más esperados en los últimos tiempos.

El primer juego de rol en Gallego!!!.
Hecho por gallegos y con una ambientación gallega.

Pero dejemos que los propios autores nos expliquen un poco de que va esta aventura, a través de este texto sacado del blog de As Crónicas de Gaidil.


"Hai uns once anos xa, comecei unha pequena aventura: crear un xogo de Rol baseado nos Mundos Soñados por Álvaro Cunqueiro e Ánxel Fole... O seu nome sería Terra Cógnita.

Os estudos e outras cousas propias da idade fomentaron que este proxecto avanzase con tal lentitude que, a piques de rematar a carreira, anos despois, presenteillo a un bo amigo para que me dese a súa opinión.

El, tamén xogador de rol "de vello" e tamén deseñador amateur de xogos, sentíuse atraído pola idea dun xogo enteiramente en Galego, cunha temática próxima ó xogador galego... un xogo no que sentirse na casa.

Diversas aventuras por parte de ambos (dende ir de mestre ós Ancares ou acabar patrullando o Mediterráneo coma mercenario) ralentizaron o proxecto, que permaneceu hibernado uns anos.

Pero, de novo, retomámolo e nun derradeiro empurrón o botamos cara adiante (non con pouco esforzo e paciencia por parte dos nosos amigos e, sobor de todo,das nosas parellas).

O que ía ser Terra Cógnita evolucionou dunha ambientación na Galiza do antigo réxime, onde as gaitas de pedra se xuntaban cos menciñeiros, os lobos e os feirantes, a unha ambientación pseudohistórica... un Mundo (Gáidil), moi parecido á vella europa da Idade do Bronce, onde se atopan as Terras da Gael-leach, a nosa visión idealizada dunha Galiza Heróica.

A este proxecto puxémoslle por nome As Crónicas de Gáidil."



Por si esto no fuera suficiente para convenceros, la guinda final la pone el sensei Victor Rivas, encargado de realizar todas las ilustraciones que acompañan al libro. Im-presionantes!!!.

Supongo que este es uno de esos proyectos que por sus características tendría que recibir el apoyo de todos y cada uno de los aficionados gallegos. Pero realmente no le hace falta, puesto que la calidad que el libro atesora en sí mismo, lo pone por encima de la media de los manuales de rol publicados actualmente y lo sitúa a la altura de los grandes libros del género.
Como siempre, no nos dejemos llevar por prejuicios y no pensemos que porque los autores sean cercanos, la calidad del producto no va a ser excelente.

Disfrutemos el momento porque estamos presenciando un momento histórico.
El primer juego de rol en gallego ya es una realidad.

4 comentarios:

O Breogán de Gáidil dijo...

Moitísimas gracias polo apoio!
Nada máis dicirvos que aquí nos tedes para o que queirades, que estamos á vosa disposición neste contacto: cronicasdegaidil (arroba) yahoo.es.

É ilusionante ver como van chegando comentarios tan positivos de tantos sitios. De novo, gracias.

Anónimo dijo...

Brutal, sencillamente brutal, mola un huevo la ambientacion es de lo mejorcito, las ilustraciones no tienen precio, sin palabras y lo mejor de todo GALLEGO!!!.
a nosotros nos lo dieron en irmandiños y ya teniamops la bca hecha agua.

HellLois

Magus dijo...

El primer juego de rol en gallego no, ya tiene algún precedente ("Compostela"), aunque tímido, y de ninguna forma tan extendido y desarrollado como éste.

En cualquier caso, un buen sistema, muy trabajado y con toques de diversión y humor "enxebre" muy apropiado. Un buen trabajo, sin duda.

Anónimo dijo...

Sin ánimo de entrar en polémica: "Compostela!" no era un juego de rol, si no un juego de tablero. Que se sepa, Gáidil es el primer juego de rol en gallego.